Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej został stworzony w celu powszechnego udostępniania informacji publicznej Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu w postaci elektronicznej.

Rada muzeum

(KADENCJA 2016–2020)

Na mocy uchwały nr 1831/V/16 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 22 lutego 2016 r.,
w sprawie powołania Rady przy Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu określony został następujący skład Rady:

  1. Wanda Gołębiowska
  2. Zdzisław Mirecki
  3. Artur Marsy
  4. Marek Burak
  5. Bogusława Kłoda-Dębska
  6. Krzysztof Lachowicz
  7. Romuald Nowak
  8. Maciej Pociecha
  9. Bogdan Szymczyk
  10. Bronisław Zathey
  11. Aleksandra Grynkiewicz
  12. Alina Symonowicz

Na posiedzeniu Rady Muzeum, które odbyło się w dniu 14 kwietnia 2016 r. w siedzibie Muzeum Poczty i Telekomunikacji we Wrocławiu przy ul. Z. Krasińskiego 1 dokonano wyboru przewodniczącego i wiceprzewodniczącego Rady na okres kadencyjny 2016 – 2020.

Członkowie Rady Muzeum wybrali przez aklamację panią Bogusławę Kłodę – Dębską na przewodniczącą Rady Muzeum oraz panią Aleksandrę Grynkiewicz na wiceprzewodniczącą Rady.

Informacja wytworzona przez:Łukasz Hibner
Data ostatniej aktualizacji:10 października 2018 - 23:24
Ilość wyświetleń: 73
1 10 października 2018 - 23:24 Utworzenie dokumentu Łukasz Hibner Zobacz wersję